Facebook - Csend

Videó

Esti Csend avagy Csodazongoraverseny nagy tételben

2012.05.08. 15:10 Éry Balázs

Kritika

Ez volt az első írásom - de úgy tűnik, egyben az utolsó is - ami nyomtatásban megjelent.

Már középiskolás korom óta írogatok, de most úgy éreztem, sikerült elkapnom a fonalat, ez a könyv meghozza a várva-várt sikert.

Amikor elkészült, elégedetten olvastam végig. Volt benne zseniálisan kitervelt gyilkosság, szerelem, izgalmas nyomozás, minden, amitől egy krimi jó lehet.

A szerkesztő nem dicsérte agyon, de tetszhetett neki, mert a lap következő számában már megjelent. A honorárium mellé kaptam egy kis biztatást is.

Az ismerőseim gratuláltak, a bátyámnak még könnyek is szöktek a szemébe: "Író lett az öcsémből!"

A postás azt mondta, leginkább az a rész tetszett neki, amikor... A közértes pedig nem gondolta volna, hogy ilyet ki lehet találni. A kritikusok is szeretik a regényemet, és váratlanul megkerestek a TV-től, tárgyalunk a megfilmesítés jogáról. Azt mondták, ez a történet beférne a Meghökkentő  mesékbe.

Most pedig itt áll egy alak a kezében pisztollyal, és azt állítja, az én történetem túl   ÉLETSZAGÚ...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erybalazs.blog.hu/api/trackback/id/tr164496230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása