Facebook - Csend

Videó

Esti Csend avagy Csodazongoraverseny nagy tételben

2013.11.09. 15:11 Éry Balázs

Kedves Béla!

Büszkeséggel tölt el a tudat, hogy – mint legutóbbi leveledből kiderült – személyes ismerőseim között tisztelhetek egy élő 2006-os forradalmárt és szabadsághőst, a rendőrterror és a kommunista diktatúra áldozatát, az ötvenhatos vértanúk közvetlen örökösét. (Bár az utóbbira vonatkozó utalásaid - csakúgy, mint Orbán Viktor történelemszemlélete - kicsit homályosak; Nagy Imre, Maléter Pál, Angyal István és a többiek emlegetése, a keresztény jobboldal mártírjaként, nem túl meggyőző.)

Mind a mai napig liberális(sőt: libertariánus!)-kommunista-baloldali  téveszméim és a feneketlen gyűlölet elhomályosította elmémet, de szenvedélyes leveled helyrezökkentette bennem a világot.

Szégyellnem kell magam! Szégyellnem, mert a nemzetvesztő baloldallal vállaltam azonosságot; a balliberális rezsim haszonélvezője voltam, önös érdekeim a nemzet érdekei elé tolakodtak. Szétloptam az országot, fenekedtem, hamisítottam és idegenekkel szövetkeztem, szórtam a gyűlölködés és a viszály magvait, hülyeségeket firkáltam toleranciáról, empátiáról, szolidaritásról, szabadságról, demokráciáról. Mindent elkövettem, hogy Magyarország a „csürhék országává váljon”. Mentségemre szóljon csekély értelmem és a tény: ezek manipuláltak! Kihasználták, hogy a szabados, nemzetietlen értékrendet belém plántáló  hiszteroliberális oktatási rendszerből következő, hiányos, egyoldalú műveltségem (műveletlenségem), tájékozatlanságom, és a túlburjánzó libezsibuzokomcsi média kártékony hatása gondolkodásra képtelenné tett.

Shame, shame, shame. / Rokkur Rokkur.                                               Shame, shame, shame. / Rokkur Rokkur.

Meg voltam győződve róla, hogy Magyarország mai miniszterelnöke egy hataloméhes, gátlástalan diktátor, képviselői, szóvivői szervilis idióták, vagy pénzsóvár karrierpolitikusok, híveiről pedig pontosan azt feltételeztem, amit Te rólam: elvakult, sötét lelkű ostobák.  (Ha ez számít: a sajátomnak hitt ideológia hivatásos ügynökeiről sem voltam-vagyok túl jó véleménnyel, de lehet, ez megint valami önmarcangoló liberális hiszti…)

Leveledben sokat emlegetsz bizonyos Gyurcsány Ferencet, kiről én idáig csak azt tudtam, ő az egyetlen magyar politikus, aki beismerte a hazugságait, de most már hittel hiszem, hogy egy alávaló, szemkilövető gyilkos, aki a hatalom megszerzéséért mindenre képes. Biztos vagyok benne, ha tehetné, ma is a tömegbe lövetne.

Elhittem, hogy a Nemzeti Együttműködés Rendszere (csakúgy, mint a rezsicsökkentés) aljas átverés, úgy képzeltem a demokrácia a kisebbségek érdekeit is védi, de most már ki merem jelenteni, a többség (a kétharmad) diktatúrája az egyetlen működőképes elv! Rendet kell tenni, és erre csak Orbán Viktor képes egyedül! Persze könnyű ezt belátni, ahogy Magyarország napról napra jobban teljesít, és népünk vezetőinek áldozatos munkája édes gyümölcsöt terem.

Útmutatásod alapján ezúton kérek bocsánatot minden tisztességes keresztény magyar hazafitól. Elismerem, hogy az igazság letéteményeseiként a Ti feladatotok a véglegesen legyőzött liberalizmus és a sokszorosan bukott baloldal által okozott, már-már jóvátehetetlen károk enyhítése, a nemzet felemelése. Hálatelt szívvel köszönöm, hogy megvéditek e lángoktól ölelt kis országot tőlem, a hozzám hasonlóan gondolkodóktól, hazaáruló gazemberektől, bűnös eltévelyedettektől.

A békés polgárháborúhoz kitartást kívánva, bűnbánattal és megkönnyebbüléssel:

Egy bukott baloldali

Kanadai Magyar Hírlap

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erybalazs.blog.hu/api/trackback/id/tr1005622040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hidegen 2013.11.17. 05:45:11

˝Kedves˝ Balázs!
Gondolhatnád komolyan is amit írtál. :)

szga · http://szgaboragnes.blog.hu 2014.07.26. 02:11:01

@Hidegen:
Apage, Satanas!
Szerintem kommentben (hidegen vagy melegen) illik a nevünket vállalni. Üdvözli: Sz. Gábor Ágnes (www.latomus.eoldal.hu)

Hidegen 2014.08.06. 17:54:54

@szga: Változtat valamit is a lényegen Kedves Ágnes? Névvel is ezt gondolom. :)
Üdvözli: Gulyás Sándor :)

szga · http://szgaboragnes.blog.hu 2014.10.04. 20:40:01

Köszönöm, Sándor! Így már mindjárt más :)
süti beállítások módosítása