Facebook - Csend

Videó

Esti Csend avagy Csodazongoraverseny nagy tételben

2018.07.11. 14:20 Éry Balázs

Voltam Ibojka - Budapest Pride 2018.

Voltam Ibojka

Voltam erős voltam gyenge
Voltam szétesve s összeesve
Voltam csillag voltam fecske
S voltam egy kislány eldobott teste
Voltam boldog s voltam árva
Voltam szabad és voltam bezárva
Voltam én már majdnem minden
Csak megfelelő fehér ember az nem az nem
Voltam éhes és voltam duci
Majd szétpattant rajtam a ruci
Voltam homeless s voltam az őrsön
Voltam Mátra és voltam Börzsöny
Voltam jól is s voltam lázas
De sohase nem voltam teljesen százas
Voltam hisztis voltam csendes
Csak valahogy sosem voltam rendes
Megfelelő fehér ember az nem az nem
Kaptam virágot kaptam piát
Szórtam az átkot és rebegtem imát
Kussoltam ne bántson a világ
De sohase kaptam amnesztiát
Voltam doktor s voltam beteg
Voltam ócska és voltam remek
Voltam hős és voltam gyáva
Voltam piszkos és voltam tiszta
Csak megfelelő fehér ember az nem sohasem
Voltam fiúval és voltam lánnyal
Kirándulni nagy hátizsákkal
Voltam veled és voltam mással
Szemben velem és a nagyvilággal
Voltam gazdag huszonhat percig
Voltam szenya s voltam hercig
Voltam híres és voltam porszem
S a végén maradtam egyszem magamban
Aztán lettem az aki eddig
Hogyha kellek megmondom meddig
Várok még hátha eljössz
S végre itt leszel és azt mondod
Gyere Ibojka nekem még te is jó jó leszel

zene, szöveg - Presser Gábor

Budapest Pride Rainbow Party 2018.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erybalazs.blog.hu/api/trackback/id/tr3814106703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása