Facebook - Csend

Videó

Esti Csend avagy Csodazongoraverseny nagy tételben

2013.08.24. 17:35 Éry Balázs

Taigetosz

Én koraszülöttként jöttem a világra. [Édesanyám gyakran emlegette Hirschler Imre, a kommunista! szülészorvos (lám-lám, az ideológiák harca; kommunista - gyógyító, fasiszta - látens gyilkos) nevét hálatelt szívvel, mint akinek életemet köszönhetem.] És nem lenne jogom az élethez? Mert hogy is írja Bayer?: “...de a koraszülöttek halnak. Mert gyakorlatilag életképtelenül jönnek a világra." Hát lehet, hogy életképtelenül jöttem a világra, lehet, hogy a Bayer-félék ledobtak volna a Taigetoszról, sőt, ballibsi hulladékként még most is szemétbe dobnának, ha tehetnék, mégsem haltam.

Bayer azt is írja: "S itt nem megkerülhető az anyák felelőssége. Akik végigbagózzák és piálják a terhességüket, nagy valószínűséggel idő előtt fognak szülni. Ez tény. S ha az orvos és a védőnő nem mer kimenni közéjük, mert fél, hogy megverik, az is érdekes kérdéseket vet fel." Tehát, hogy cigány vagyok-e! Az én édesanyám nem ivott, nem dohányzott, sőt, a védőnő is ki mert hozzánk jönni[Zugló nem Borsod!] Ezen múlt volna az életem?

 

 

vendégszöveg: Kincses Gyula asztalfiókja

Kanadai Magyar Hírlap

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erybalazs.blog.hu/api/trackback/id/tr125475043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KincsesGy 2013.08.25. 09:04:18

Köszönöm. A koraszülött unokám, és minden Taigetosz-érett felnőtt-társam nevében is.
süti beállítások módosítása